Kom binnen en vlieg mee door onze school!

Vlieg mee door Poort Lyceum
  • 6 3 gymzalen
    Ons schoolgebouw vind je op een mooie locatie in Poort naast twee sporthallen waaronder het Topsportcentrum. Onze gymlessen vinden plaats in 4 nieuwe, complete gymzalen.
  • 7 Feest!
    Als we iets te vieren hebben, dan doen we het goed. We besteden aandacht aan verschillende belangrijke dagen in het jaar zoals de start van het schooljaar, de diplomering, Paarse Vrijdag en de dag van de Franse taal.
  • 8 De kantine
    Op Poort Lyceum hebben wij een kantine met ruime keuze. Hier kun je bijvoorbeeld dagelijks verse soep of gezonde meergranen broodjes kopen.
  • 9 Talenten
    Wij kijken naar en leren van bekende talenten in de wereld. In ieder lokaal vind je rolmodellen met bijzondere talenten terug die belangrijk zijn voor de vakken.