Gepubliceerd op: 11 juni 2024

Een leuke opsteker voor de school en ons kersverse Technasium!
Onze Technasium-leerlingen hebben gisteren de eerste prijs gewonnen bij de wedstrijd “Talent Kleurt Flevoland”!

Ze presenteerden een innovatief concept voor een duurzame wijk, inclusief een zoutbatterij voor energieopslag en een grote terp voor warmteopslag. Ook het ontwerp van een duurzaam huis, waarin gebruik werd gemaakt van houtskeletbouw, vlasisolatie, leem en gerecyclede kunststof gevelbeplating, viel bij de jury in de smaak.

Het was een leuke middag waarin onze leerlingen bewezen dat ze creatief en toekomstgericht denken.
We feliciteren Ryan, Dinay, Rafaël, Juliaan, Brent en Mees uit 4H/V met deze mooie prestatie!
Dank ook aan alle collega’s die meegedacht hebben en hun lestijd beschikbaar hebben gesteld voor de wedstrijd!

Technasium Team
Poort Lyceum